Figyelmeztető üzenet

Ez a cikk kb. 12 éve íródott.
A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Házhoz menő szervizt indít a Samsung

  • 2012. február 16.
  • Pauló Gergő

A márka prémium termékeihez mostantól házhoz menő szervizszolgáltatást kínál.

A Samsung Electronics Magyar Zrt. 2010-ben kezdte meg hazánkban a hordozható számítógépek hivatalos értékesítését, amelyekhez akkor még központosított szervizszolgáltatás kapcsolódott. A tavalyi évben bevezették az ingyenes Samsung Szervizfutár szolgáltatást, amely az okostelefonokra, prémium kategóriás monitorokra, a notebook-okra és a netbook-okra terjed ki. A felhasználók egy internetes felületen keresztül rendelhetnek futárt, majd javítás után az ügyfél által kért helyre és időpontban visszaszállítják a terméket. A Szervizfutár szolgáltatás egy év alatt közel 1000 ügyfélkérésnek tett eleget.

2012. február elején elindult a Házhozmegyünk szolgáltatás, amit a prémium kategóriás termékkel rendelkező ügyfelek a Samsung online ügyfélszolgálati központján keresztül vehetnek igénybe. A szakemberek - amennyiben az technikaliag lehetséges - rögtön a helyszínen elvégzik a javítási munkálatokat, valamint a mobiltelefonok esetében az adatmentést is. Az egyelőre Budapesten és Pest megyében elérhető minőségi szolgáltatás hátterét a mobilkészülékek esetén a Telemax, a notebookok kapcsán pedig a Fixdirect cégek biztosítják. A szervizelést végző munkatársak a Samsung szervizautójával, egyenruhájában és a szolgáltatásra való jogosultságukat igazoló azonosító kártyával keresik fel az ügyfeleket.

"Immáron a hét összes napján elérhető az ingyenesen hívható ügyfélszolgálatunk (06-80-SAMSUNG). A kiemelt szervizközpontok egységes, prémium megjelenéssel várják ügyfeleiket az ország legtöbb pontján, míg Budapesten, és a kiemelt megyeszékhelyeken a notebookok és a táblagépek szervizelését speciális egységek végzik. Ezen felül a My Samsung online platform segítségével a felhasználók az interneten keresztül igényelhetnek például garanciahosszabbítást." - mondta el a témában Gerzsei Attila, a Samsung Electronics Magyar Zrt. Ügyfélszolgálati osztályának vezetője.

Forrás: marketinginfo.hu