Hírek

2015. június 23.
Az Uniós projekt a fenntartható mezőgazdálkodáshoz kínál képzési rendszereket
2015. június 02.
Útikence tanfolyam az UHU Egyesület szervezésében.
2015. június 02.
A Szamóca Kiskertész Tanoda - 2012-ben indúlt útjára. Magán kezdeményezésként a gyerekek környezeti nevelését vállalta fel, gyakorlati kertészkedős programok által, újszerű pedagógiai módszerekel, tapasztalat alapú tanulással és játékos oktatással.  Az ELTE Füvészkertért Alapítvánnyal együttműködve  2014-ben már rendszeres programokat hirdettek meg a budapesti Füvészkertben, 3-10 éves  korú gyerekeknek  szombati klub foglalkozások  keretében illetve óvodai, iskolai  műhelyfoglalkozásokkal.
2015. május 29.
Májusi eső aranyat ér: ez esetben értékes szemléletformáló ajándékokat hozott el Komposztunk diákpályázatunk 1-3. helyezettje számára. A beérkező pályaműveken jól látszódott a komposztálás napi rutinja az intézményekben, melyet nagy örömmel tapasztaltunk. Óvodákból, iskolákból nagyjából egyforma arányban érkeztek be pályázatok, főként plakátok formájában.
2015. május 15.
Tavasszal hirdette meg a Humusz Játszd újra! Játékok újragondolása c. pályázatát, melyre óvodás csoportok jelentkeztek. Rengeteg ötletesen újjávarázsolt, illetve újrahasznosított anyagból készült játék érkezett be hozzánk, a nyerteseket hirdetjük most ki.
2015. május 15.
A Humusz Szövetség áprilisban meghirdette Re-bútort az aulába pályázatát általános, közép – és szakközépiskolai diákok részére. A beérkezett tervekből hármat kiválasztottunk, melyeket meg is valósíthatnak a szerencsés nyertesek. Köszönjük szépen a sok remek ötletet!
2015. május 13.
A BirdLife International rajzversenyt hírdet "A tökéletes madárkert" témában. A Tavaszi madárles program keretében idén kitüntetett figyelmet fordítunk a madárbarát kertek fontosságára, ennek tükrében rajzversenyünk témája is ez.
2015. május 13.
A Moped egy gyermekeket célzó médiaértés fejlesztést támogató foglalkozás-sorozat, amely erősen épít a demokratikus értékekre nevelés és a médiaértés fejlesztés összekapcsolásának a német médiapedagógiai gondolkodásban elért eredményeire.

Oldalak