Figyelmeztető üzenet

Ez a cikk kb. 17 éve íródott.
A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Új egészséges itallal hódítana a Coca-Cola

  • 2007. szeptember 02.
  • humusz
Miután az Egyesült Államokban az üdítõital-piac második éve folyamatosan zsugorodik, a Coca-Cola úgy döntött, hogy újabb "egészséges itallal" rukkol ki a fogyasztók visszahódítására. [MTI/Menedzsment Fórum]
Ezúttal egy - még név nélküli - "bizonyítottan" hatásos fogyasztó italról van szó, amelyből három pohár után a szervezet 100 kalóriát éget el.

A világ vezető üdítőital-gyártó vállalata eddig is egy sor egészséges termékkel igyekezett bővíteni kínálatát, például a Minute Maid Heart Wise narancslével, amely garantáltan csökkenti a koleszterinszintet vagy az Enviga zöld teával, amely serkenti az anyagcserét. A tapasztalatok szerint ezek az italok kétszer annyi profitot hoznak a cégnek, mint a hagyományos szénsavas üdítők, amelyek a Coca-Cola termékkínálatának 80 százalékát teszik ki.

Az egészséges italok térhódítása mellett a Coca-Cola a külföldi piacokban reménykedik. Miközben az Egyesült Államokban a szénsavas italok iránti kereslet egyre szűkül, másutt, például Kínában, Oroszországban, Brazíliában és több európai országban növekszik. Világszinten a fogyasztás tavaly 4 százalékkal nőtt; a Coca-Cola bevételeinek 70 százaléka a külföldi eladásokból származik.