Figyelmeztető üzenet

Ez a cikk kb. 17 éve íródott.
A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Már a mobilokat is levélszeméttel bombázzák a britek

  • 2007. augusztus 14.
  • humusz

Tízbõl hét brit mobiltelefon-használó kap kéretlen ajánlatokat, s kétharmaduk kellemetlennek találja ezt - derül ki egy friss felmérésbõl.

 

 

A válaszadók alig több mint egytizede vásárolt valamit online vagy telefonos promóció eredményeként. A 45-54 évesek kétharmada, az 55-64 évesek 78 százaléka és a fiatal felnőttek több mint fele érezte úgy, hogy a feléjük irányuló reklámajánlatok érdektelenek számukra - írja az eMarketer.

 

A 25-34 évesek nagyjából fele állította, hogy akár mobilszolgáltatóját is kész lecserélni a "zaklatás" miatt.

A felmérés tanúsága szerint tehát a hirdetések személyre szabásának hiánya nem csak nem generál bevételt, de még a meglévő fogyasztóbázist is elidegeníti. Az is igaz azonban, hogy a reklám önmagában nem zavarja az előfizetőket, tehát az olyan szolgáltatók, amelyek képesek pontosan célba juttatni a hirdetéseket, nagy előnyt élveznek a piacon.

 

 

Forrás: Menedzsment Fórum