Figyelmeztető üzenet

Ez a cikk kb. 18 éve íródott.
A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Leplezett ügynök a szomszédasszony ??

  • 2005. november 24.
  • humusz

word_of_mouth_marketing1_1.jpgA Commercial Alert nevû amerikai szervezet felszólította a Szövetségi Kereskedelmi Bizottságot, hogy vizsgálja ki az egyik legújabb marketingfogás, a „szájról szájra marketing” etikusságát.  (forrás: Tudatos Vásárlók)

A reklámcégek "hétköznapi embereket alkalmaznak, akik ismerőseik, barátaik vagy akár tágabb családjuk körében hintik el a spontán ajánlásnak, élménybeszámolónak álcázott reklámüzeneteket. Ha például szomszédasszonyunk lelkesen áradozik legújabb mosóporáról vagy szemránckrémjéről, elképzelhető, hogy egy vállalat leplezett ügynökeként teszi ezt."A cikk elérhető a Tudatos Vásárló honlapján. Az Origo pedig a magyar viszonyokat járja körül cikkében.