Figyelmeztető üzenet

Ez a cikk kb. 16 éve íródott.
A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Ajánlat és megrendelőlap

  • 2008. február 29.
  • humusz

Ajánlat újrapapír füzet megrendeléséhez

Az előzetes igények alapján a Hulladék Munkaszövetség az új tanév kezdésére idén is vállalja az iskolai újrapapír füzetek nyomdai legyártatását.

A csatolt mintának megfelelő minőségű füzetek szállítására iskolájuknak az alábbi árajánlatot tesszük:

Megnevezés

maximális db ár*

A5-ös méretű, 32 lapos, vonalas (4. oszt-tól)

60 Ft

A5-ös méretű, 32 lapos, négyzetrácsos

60 Ft

A5-ös méretű, 32 lapos, sima

54 Ft

* Amennyiben nagyobb mennyiséget sikerül megrendelni, a füzetek ára csökkenhet (amit a második részlet befizetésekor figyelembe veszünk).

  1. A füzet kinyomatását a fenti maximált áron csak akkor vállaljuk, ha típusonként, az összes megrendelőtől legalább 3.000 példányra érkezik megrendelés a Humuszhoz.

  2. Egy megrendelőtől elfogadható legkisebb megrendelhető mennyiség: fajtánként 100 db, összesen 300 db, (aki ennél kisebb mennyiséget szeretne megrendelni, kérjük fogjon össze más iskolákkal, vagy vonja be a helyi pedagógiai szolgáltatót vagy a helyi önkormányzatot).

  3. A füzetek vállalt legyártási határideje: 2008. május 30.

  4. Amennyiben a Humusz saját hibájából nem tudja szállítani a füzeteket, a befizetett összeget visszafizeti az iskolának.

  5. Tájékoztatásul közöljük, hogy megrendeléseket (a nyomdai munkák megindítása miatt) legkésőbb 2007 április 25-ig áll módunkban elfogadni.

  6. Tárolási kapacitás híján és anyagi korlátok miatt, csak a fent megnevezett típusú füzetek legyártatását tudjuk vállalni! Kérjük, hogy ezt vegyék figyelembe a megrendelés leadásánál!

 

Kérjük, hogy a csatolt megrendelőlap mielőbbi visszaküldésével segítse akciónk sikerességét!

A megrendeléseket beérkezési sorrendben regisztráljuk és visszaigazoljuk. Az adásvételi szerződésünk a visszaigazolásunk megküldésével, illetve az ott feltüntetett előleg befizetésével válik érvényessé.

 

Ügyintéző : Földesi Dóra

HuMuSz

Cím: 1111 Bp., Saru u. 11.

Tel.: (1)386-2648

E-mail: [email protected]

 

Budapest, 2008. március 1. Újrapapír Világnap

 

Tisztelettel:

Szilágyi László

Elnök



Újrapapír füzet megrendelés

 

 

 

A megrendelő neve, címe:

 

........................................................................................................................

 

A megrendelő megbízottja, elérhetősége (telefon, e-mail):

 

.....................................................................

 

  1. Alulírott megrendelő újrapapírból készült iskolai füzeteket rendelek meg a Hulladék Munkaszövetségtől az alábbiak szerint:

  2. Más típusú füzet megrendelésére nincs lehetőség!

  1. Tudomásul veszem, hogy a fenti összeg 50%-át, azaz ...................................... Ft-ot a rendelés visszaigazolása után, de legkésőbb 2008. május 2-ig a Hulladék Munkaszövetség pénztárába befizetem (vagy számlájára átutalom).

  1. Tudomásul veszem, hogy a már befizetett előleget a Hulladék Munkaszövetség csak akkor fizeti teljes egészében vissza, ha a megrendelésem visszamondásáról legkésőbb 2008. május 9-ig írásban értesítem (vagy ha helyére változatlan feltételekkel más megrendelő lép). Egyéb esetekben a Hulladék Munkaszövetség jogosult a már befizetett előleg 25%-át kártalanítás címén megtartani.

  1. Megrendelőként vállalom, hogy a második részletet a füzetek átvételekor készpénzben, vagy azt követően 8 napon belül banki átutalással megfizetem.

  1. Megrendelőként vállalom, hogy a megrendelt füzeteket Humusz Házba (1111 Budapest, Saru u.11.) történő megérkezésük után, 10 munkanapon belül elszállítom.(A Humusz a füzetek érkezésének időpontjáról legkésőbb 5 nappal az érkezést megelőzően értesíti a Megrendelőt, 10 munkanapon túli elszállítás esetén, tárolási díjat számít fel, melynek összege: 200 Ft/nap/100 füzet. A HuMuSz szállítást nem tud vállalni.)

  1. Alulírott megrendelő a Hulladék Munkaszövetség „Ajánlatában" foglaltakat tudomásul veszem.

 

Kelt, 2008. ..........................


..................................

(cégszerű) aláírás


A megrendelőlapot faxon vagy levélben kérjük eljuttatni irodánkba!